Documentary capturing vignettes of Tokyo's "new normal" under COVID-19 from Aoyagi Taku, who made his directorial debut with Hiikun no aruku machi.
March 2020. When COVID-19 wipes out work as a designated driver in Yamanashi, director Aoyagi ignores his family's objections and heads to Tokyo. In Tokyo under the COVID-19 state of emergency, he works as a delivery rider and documents the desolation of Tokyo along with his circumstances as a member of the "yutori" generation that experienced liberalized education.