Feature film adaptation of the video series based on Fukutani Osamu's horror novel. Depicts the terror of high school girls who experience hauntings because of paranormal photographs. Director Nagae Jiro is an experienced hand at horror films.
Kayu (Okunaka Makoto) joins the photography club at her high school, and is surprised to learn that the group specializes in investigating paranormal photography. She gradually develops a taste for occult phenomena, and becomes obsessed with digging up the truth behind paranormal photographs with club leader Makimura (Ito Yosuke) and Riri (Ueno Yuka), an older student in the group.