Second film in the horror series based on a free-to-play RPG game. High school students trapped in a mysterious mansion get attacked by a monster called the Blue Demon. The film is a revamped edition rather than a sequel and presents all-new cast and crew.
Hiroshi (Nakagawa Taishi) and Anna (Taira Yuna) decide to visit Shun (Tamoto Soran), who has stopped going to school because of bullying. However, on their way they get dragged into a mansion rumored to be inhabited by a monster. Meanwhile, the classmates who drove Shun from school sneak into the mansion too.