Live-action feature film adaptation of "ReLIFE," which was serialized on the manga app comico and adapted for anime and stage performance. Directed by Furusawa Takeshi of Love for Beginners and Love and Lies. Depicts the main character giving his life a serious reevaluation.
Twenty-seven-year-old Kaizaki Arata (Nakagawa Taishi) is unemployed after quitting his company job in just five months after something happens to him at work. One day, a mysterious man named Yoake Ryo (Chiba Yudai) invites him to participate in a social reintegration program called "ReLIFE" that involves taking medicine that will make him look 10 years younger and living as a high school student for one year only.