The straightforward lifestyle of a woman with Alzheimer's Disease living with her daughter in the Kitahama district of Osaka City is depicted with a touch of humor in this documentary by Mapping the Future, Nishinari and ITECHO director Tanaka Yukio.
Six years ago Sakai Akiko, who runs a gallery in her condominium, began living with her mother Asayo, who has Alzheimer's Disease. Asayo's day and night wanderings are well-known among the neighbors, and between those wanderings, mother and daughter often go out together to a local bar. Accompanying these two urges questions about what is old age and what is it to be human.