Documentary with an uplifting message about elderly society featuring a fashion show with senior citizens walking the runway. Director Tanaka Yukio has dealt with numerous minority issues in films including ITECHO and Mapping the Future, Nishinari.
Kobe City was profoundly traumatized by the Great Hanshin earthquake. The Hyogo Modern Senior Fashion Show began ten years after the earthquake and held its 11th show in 2015. Elderly people who have gone through hard times get to bask in the limelight once a year.