Film adaptation of the TV drama that used mockumentary techniques to portray travel company employees struggling with unreasonable client demands. Screened at the Kyoto International Film and Art Festival in 2015.
Documentary director Hans (Lee Stark) goes to cover a travel company rumored to satisfy all customers. His coverage reveals the hospitality of legendary travel pro Takase Kyoka (Watanabe Naomi).