One completed film of the 2014 ndjc: Young Filmmaker Development Project, an Agency of Cultural Affairs venture aimed at discovering and cultivating young filmmakers. It was written and directed by Hanyu Toshihiro, who has worked as a director on commercials, music videos, and theatre videos.
Misaki Noriko (Ando Tamae) has been living in a net cafe with her daughters Hana (Takenaka Suzuno) and Kaze (Yazaki Yusa). One day, Noriko loses her job and is unable to properly find new employment or a means to borrow money. So, she takes her children and heads for...