One completed film of the 2015 ndjc: Young Filmmaker Development Project, an Agency of Cultural Affairs venture aimed at discovering and cultivating young filmmakers. The director is Horie Takahiro, whose graduate thesis film, Itakutemo itakutemo, won the grand prize at 16th TAMA NEW WAVE competition.
15 years ago, Tetsuji deserted his family and became homeless. Taking on work as a returner of one-way car rentals, Tetsuji is one day reunited with his daughter, Hana. She has become a professional female wrestler and is with her manager-come-boyfriend, Kujira...