Coming-of-age drama about a woman who grows up through contemporary dance. Opening film for Skip City International D-Cinema Festival 2017.
Auditions are being held for funding to study abroad. Dancer Kaho (Hattori Saika) doesn't feel right about doing classical ballet for her performance and finds herself enchanted by the timbre of the rhythmical drumming by ex-drummer Ito (Koyanagi Yu). Realizing that she can express her true self with Ito's drums, Kaho decides to perform a contemporary dance for the final audition.