Drama about a husband and wife based on the project that won the runner-up grand prize for the film proposal contest Tsutaya Creators' Program Film 2018. Directed by Horie Takahiro, a cutting-edge filmmaker who is moving into new territory with film and TV dramas.
Comic author Sawako (Kuroki Haru) and her husband Toshio (Emoto Tasuku) are in the summer of their fifth year of marriage. Toshio is having an affair with Sawako's editor Chika (Nao) and is shaken when he reads Sawako's most recent comic, which depicts a story resembling his own situation.