The creative team behind The Apology King reunite to give birth to a new comedic world combining humor and songs. In the role of a woman who gets to live her life over again is accomplished actress Tabe Mikako.
20-year-old Otori Setsuko (Tabe) is blessed with cute looks and a natural-born singing voice. Belying Setsuko's appearance is a stinging tongue that scolds and hurls abuse at anyone. However, this 20-year-old who seems suspiciously "beyond her years" is actually a 73-year-old woman.