Film adaptation of a fantasy novel composed exclusively of dialogue by Taisho and Showa era author Muro Saisei and published in his final years in 1959. Directed by Ishii Gakuryu of That's It.
An adorable girl named Akako (Nikaido Fumi) lives with an elderly writer (Ohsugi Ren) and engages in erotic and edgy conversations and cuddles up with him at night. There is something odd about Akako, and in fact she is a bright red goldfish transformed into human form.