Kyogen (comical Noh) actor, Nomura Mansai and comedian, Miyasako Hiroyuki co-star in this mystery about a man who can pick up residual thoughts pursuing an investigation into a missing person with his former partner. This is an original story by popular screenwriter, Kosawa Ryota, who wrote the "ALWAYS -Sunset on Third Street" series.
Former comedian Sengoku (Nomura Mansai) can sense the emotions people leave with a thing or in a place. He had once made use of this ability, partnering with Maruyama (Miyasako Hiroyuki) to form a comedy duo, but it was mentally exhausting so he retired. Nevertheless, he receives a request to find a missing person.