Hirose Suzu debuts in her first leading movie role as the heroine, Ayase Chihaya. Hirose has become the most sought after teen actress since her appearance in the hit films Our Little Sister and The Boy and The Beast. Directed by Koizumi Nori of The Liar and His Lover.
Chihaya (Hirose), Taichi (Nomura Shuhei) and Arata (Mackenyu) are childhood friends, bound by their passion for "competitive karuta (Japanese traditional playing cards)." Chihaya and Taichi are reunited in high school, and together, they form the "Competitive Karuta Club" to train and compete in the national championship.