Suspense film based on Furuya Minoru's same-named comic. An ordinary guy's life is eroded by a lustful murderer who is after his girlfriend. Known for his humorous portraits in Silver Spoon, director Yoshida Keisuke tries his hand at graphic violence.
Building cleaner Okada (Hamada Gaku) is asked by his colleague to set him up with Yuka (Satsukawa Aimi), who works at a cafe. Okada heads for the cafe, but is shocked to discover that his bullied high school classmate Morita (Morita Go) is stalking Yuka.