The live-action adaptation of Morimoto Kozueko's romance comic in which a quiet office lady with a wild imagination falls in love with a high society telepath. In the director's chair is Hijikata Masato, who has directed a large number of television series and films across a wide range of genres.
Film adaptation of Higashigawa Tokuya's bestselling mystery novel, which took first place in the 2011 Honya Taisho (bookseller award) and has been adapted as a TV drama. Unique portrayal of a rich-girl detective and her acerbic butler, as this unusua...