This is the second feature film by Morii Yusuke, who made his directorial debut with AMIKO. He wrote an original script inspired by Nakao Taichi's poetry collection "Route 29, Liberation".
Noriko (Ayase Haruka), a janitor living in Tottori, doesn't communicate with others any more than necessary. One day at a hospital she visits for work, a patient asks her to bring his daughter, who lives in Himeji, to the hospital. Noriko heads off to Himeji alone. She finds Haru (Osawa Kana) based on a photo, but...