Fantasy romance about a young man who dreams of becoming a film director and his relationship with the heroine from a black-and-white film that he admires. Directed by Takeuchi Hideki of the "Thermae Romae" series.
Kenji (Sakaguchi Kentaro) has a secret crush on Princess Miyuki (Ayase Haruka) from a black-and-white film that he found in the projection booth at the Romance Theater, a movie theater that he frequents. He watches the film on a daily basis and one day Miyuki suddenly appears before him. From that day, their mysterious cohabitation begins.