Live-action adaptation of the manga of the same name with an eccentric premise that generated buzz around its self-deprecating humor about Saitama. Starring Nikaido Fumi from Himizu and River's Edge and GACKT from MOON CHILD and BUNRAKU.
Set in a world where Saitama Prefecture residents are viciously persecuted by Tokyoites, Momomi (Nikaido Fumi) — the son of Tokyo's governor and student at an ultra-elite school — reigns supreme in a hierarchy that puts Saitama Prefecture at the bottom. One day, America-returnee Asami (GACKT) transfers into his school, but it turns out he is hiding his Saitama roots.