A drama adapting Katsura Nozomi's best selling novel which depicts the bond between two women of contrasting circumstances despite being cousins of the same age. Kuroki Hitomi makes her film directing debut.
Tetsuko (Yoshida Yo), a lawyer, is doing well both in her career and in marriage, but in some respects lives an empty life. Then her cousin, Natsuko (Kimura Yoshino), comes along having been solicited for reparations after calling off her engagement. Since then, Tetsuko, who dislikes her cousin for being different in every way, spends her days being manipulated by Nastuko.