The present lives and past memories of two men and a woman intersect as their souls move toward utopia. Directed by Our Night is Not Long‘s Toyama Shoji and music video director Tan Shuichi.
Lisa (Yanagi Erisa) lost her mother when she was a child, Sato (Yonemura Ryotaro) is trapped by the memories of his friend‘s death, and an elderly man 's (Wada Shu) daughter died 17 years ago and he now lives alone. When Lisa meets Sato, her body begins to float in midair. At the same time, the old man begins hearing the voice of his deceased daughter.