Feature film animation adaptation of "Kokuhaku jikko iinkai - Renai series" centering on songs by the streaming video creative unit HoneyWorks. Directed by Yanagisawa Tetsuya of Misplaced by Heaven the Movie: The Angeloid of Clockwork.
Hina (voice: Asakura Momo) adores Koyuki (voice: Yonaga Tsubasa), an older girl who graduated from her junior high school, and studies like a maniac so she can join her in high school. Hina gets into Sakuragaoka High School, along with her childhood friend Kotaro (voice: Hanae Natsuki). Hina decides to confess her feelings of love to Koyuki, who is getting popular at school.