Feature film animation adaptation of "Kokuhaku jikko iinkai - Renai series" centering on songs by the streaming video creative unit HoneyWorks. Sensitively portrays the emotions of a high school girl making her very first declaration of love to her childhood friend.
High school senior Enomoto Natsuki (Voice: Tomatsu Haruka) has had a secret crush on her childhood friend Setoguchi Yu (voice: Kamiya Hiroshi), but hasn't been able to own up to her feelings. After she blurts out to Yu that her confession of love was just "practice" for the real deal, another classmate asks her out on a date.