A film adapting the Facebook page as well as photo book of a Taiwanese woman and a Japanese man which relates their becoming acquainted through to their marriage. Popular Taiwan actress and also director, Jian Man-shu, co-stars with model-turned-actor, Nakano Yuta.
Amid the chaos of the Great East Japan Earthquake, a Taiwanese Japanophile, Lin (Man-shu), receives a message on Facebook from a young Japanese man, Mogi (Nakano). Through their chats, they become friends and eventually go on a date in Taiwan.