Based on the best-selling comic "Oboreru Knife" by George Asakura, the film is directed by young creator Ū-ki Yamato who delicately portrays a fragile teenage love, starring Japan's rising stars Komatsu Nana (Martin Scorsese's Silence) and Suda Masaki (The Light Shines Only There).
Natsume (Komatsu), a teenage fashion model moving from Tokyo, spends the days without any dreams or excitement. After meeting Koichiro (Suda), successor of a Shinto priest family, she finds herself falling under his spell. Both separately and together, she tries to find her place in life through the relationship with Koichiro.