Japan-Korea co-produced fantasy comprised of two separate stories that take place in Nara. Director Jang Kun-jae's numerous international film festival honors include the Dragons and Tigers Award for Eighteen at the 28th Vancouver International Film Festival.
Korean film director Taehoon (LIM Hyung-kook) visits Gojo City in Nara Prefecture to scout for stories. Tourism office employee Takeda (Iwase Ryo) introduces him and his assistant director-cum-translator Mijeong (Kim Sae-byuk) to local residents.