The fifth chapter in "The Werewolf Game" series about a game in which players with different roles must find out one another's intentions. Director Ayabe Shinya continues to portray the players engaged in a psychological warfare for survival as he did in the previous film, The Werewolf Game: Prison Break.
In order to pay back her family's debts, Takano Ranko (Furuhata Seika) takes part in a game assembling only the strongest survivors of past Werewolf Games. However, a new system is introduced which throws players in to confusion.