The sixth theatrical film in the "Werewolf Game" series dealing with suspicions and murder. At the helm is Sono Shion pupil and director of past series entries such as The Werewolf Game: Crazy Fox, Ayabe Shinya.
10 male and female high school students become participants in "The Werewolf Game" in which they are locked up together and made to kill one another with the survivor receiving 100 million yen. Divided into Villagers, Werewolves, and Maniacs, the game begins. Female high schooler, Moe (Asakawa Nana), sets her sights on winning and fully commits herself to the massacre.