Teenage drama about high school girls who devote themselves to competitive mahjong. Refreshing portrayal of friendship and the girls confronting their main rivals as they strive to reach the national championships.
Four schools face off in the final qualifying matches for Nagano Prefecture: Kiyosumi High School, Ryumonbuchi High School, Kazekoshi Girl's High School, and Tsuruga Gakuen. The five members on each team compete for the best total score to get a slot at the national competition. Miyanaga Saki (Hamabe Minami) is going for her first national competition along with the other Kiyosumi High School members, and they battle against their toughest rival.