This drama reunites director Fururhata Yasuo with cameraman Kimura Daisaku, the team behind the hit film Poppoya: Railroad Man, for the first time in nine years. The fates of three childhood friends are upended when a murder incident reunites them for the first time in twenty-five years as detective, victim and suspect.
A male corpse with stab wounds is discovered at a fishing port in Toyama Prefecture. Victim Kawabata (Emoto Tasuku), lead detective Shikata (Okada Junichi) and suspect Tadokoro (Oguri Shun) were childhood buddies. The incident opens the lid on their past that was meant to stay sealed forever.