This film is a sequel to Yasuzo Masumura's popular "Hoodlum Soldier". In this the two soldiers desert in Manchuria, steal an army truck, and end up in the hands of the military police. They also become involved with a brothel-keeper and eventually start a brothel themselves. Again captured they break out and face yet more adventures.