A sequel to the spectacular "Majin", this film is about the return of the ancient god of war in the form of an immense image of a man in full armor. Here, the Golem-like creature takes sides during a medieval feud, losing its patience when its effigy is destroyed. It charges and completely destroys the enemy, returning to its natural element only when the tears of the heroine have watered the lake which is its traditional home.