The story follows the main character who goes back in time from 2007 to 1990 on a time machine in order to re-structure the Japanese economy. Film adaptation by HOICHOI Productions of Take Me Out to the Snowland (Watashi wo Ski ni Tsuretette).
The Japanese economy is on the blink of collapse with 80 trillion Yen in debt in 2007. Shimokawaji (Abe Hiroshi), a government bureaucrat in finance, believes that the order issued by the Finance Ministry in 1990 to restrict banks in financing property speculation led to the collapse of the bubble economy, and he plans to go back in time to prevent the order from being issued. Simokawaji sends his ex-lover, Mariko (Yakushimaru Hiroko) who invented a washing-machine shaped time machine by chance, to Tokyo in 1990, however, she goes missing. Shimokawaji tells the truth to Mayumi (Hirosue Ryoko), Mariko's daughter, and persuades her to travel back in time to 1990 to look for Mariko. Mayumi arrives in Japan at the height of the bubble economy. She scrambles around with Shimokawaji who is 17 years younger to prevent the issuance of the order and succeeds.