A high school girl, Wara (Ishihara Satomi), looks cheerful, but she conceals darkness deep in her mind. On a sudden impulse, she nearly climbs over a fence on the hospital roof, when an unacquainted boy, called Dino (Yagira Yuya), persuades her otherwise. Concerned about troubled Wara, Dino puts a bandage on the fence. Wara feels comforted by his act, and comes up with an idea to form "Hotai Club" (Bandage Club). The Club asks people to post their bruising experiences on the site, then the Club applies a bandage to the damaged part or the place, and a digital photograph is sent back to the original poster. Wara started the Club with Dino and other friends. Club members each have their own problems, but they are gradually freed from their worries through the activities of the Club.
An adolescent human drama of high school students who are troubled with their own concerns but gradually find a method of survival through Hotai Club. Directed by Tsutsumi Yukihiko of Memories of Tomorrow(Ashita no Kioku). Dino is played by Yagira Yuya of Nobody Knows(Dare mo Shiranai).