Feature film adaptation of Numata Mahokaru's mystery novel. Depicts the love lives of truly despicable protagonists. Directed by Shiraishi Kazuya of The Devil's Path and Twisted Justice.
Towako (Aoi Yu) is still hung up on Kurosaki (Takenouchi Yutaka), who dumped her eight years ago. Her unhygienic and vulgar older boyfriend Jinji (Abe Sadawo) grosses her out, but she spends her days lazing about, dependent on him. She indulges herself in a relationship with the married family-man Mizushima (Matsuzaka Tori), who reminds her of Kurosaki, but one day a detective contacts her with news that Kurosaki has gone missing.