A film adaptation of mystery writer Kushiki Riu's masterpiece novel of the same title, directed by Shiraishi Kazuya of Last of the Wolves and The Devil's Path fame. This psycho-suspense drama depicts the shocking truth surrounding a false accusation.
University student Masaya (Okada Kenshi) receives a letter from Haimura (Abe Sadawo), a serial killer who has shaken the world. Masaya, who used to interact with Haimura when he was the owner of a local bakery, is motivated by Haimura's letter, in which insists he did not commit the last murder, and so begins to investigate the case on his own.