The third installment in Toho's "made-in-Japan" gangster Underworld series, following on the heels of Underworld (Ankokugai, dir. YAMAMOTO Kajiro, 1956) and Boss of the Underworld (Ankokugai no kaoyaku, dir. Okamoto, 1959), starring MIFUNE Toshiro an...