Love story inspired by author Nomura Miku's romance novel. Direction, screenplay and editing by the cutting-edge Kato Keigo.
Sakae Daisuke (Takasugi Mahiro) always had an army knife and was really good at peeling fruit. His childhood friend Nakamura Yumi (Matsubara Nanoka) finds herself overcome with memories of their junior and high school years after learning that Sakae will marry a farming family's only daughter. Ten years later, Yumi (Sanpei Mina) resolves to deal with her feelings from the past and takes a certain course of action regarding Sakae (Hosoda Yoshihiko).