A coming-of-age drama which was awarded the Angel Trophy Award at the 16th Monaco International Film Festival. Playing the lead role of dental technician Daichi is Takasugi Mahiro of Gangoose and Rainbow Days.
Daichi (Takasugi) is a highly skilled and handsome dental technician. He is reunited with childhood friend Manatsu (Yasuda Seia) when she begins working as a new dental technician at a dental clinic in the Tokyo suburbs. Though greatly trusted by his co-workers, Daichi is brushed aside by his father (Ikeda Tetsuhiro) who tells him, "You are unskilled."