A fully CG animated feature length film of Capcom's popular "Biohazard" game from the duo of Shimizu Takashi (Ju-on) and Tsujimoto Takanori (THE NEXT GENERATION-PATLABOR-).
Chris (voice: Kevin Dorman), of the anti-bioterrorism organization BSAA, is in pursuit of the "merchant of death" who is on the international most-wanted list. He turns to Leon (voice: Matthew Mercer), an operative for the DSO under direct control of the U.S. President, for assistance. They realize the true intent of their enemy is a large-scale act of bioterrorism.