Unpopular high school girl, Setoka (Tsuchiya Tao), has been on a 12 time losing streak since her first crush when various types of handsome boys begin showing up. Approached by the likes of medical intern and the object of her first crush, Takane (Chiba Yudai); a senior from another school, Chiaki (Kusakawa Takuya); and classmate Kunimitsu (Sugino Yosuke), the suddenly popular Setoka goes into a panic. Meanwhile, Setoka's stepbrother Haruka (Katayose Ryota) notices his feelings for Setoka may be more than just familial.