A continuation of the television drama, this is the concluding installment of a two-part live-action film adapting the manga written by Yamaguchi Mikoto and illustrated by Sato Yuki. It depicts a group of high school students becoming involved in an extortionate debt repayment game in which they exploit psychological warfare and intellectual games to feed one another's suspicions.
Yuichi (Yoshizawa Ryo) and the others advance to the final stage of the competition format, "Friendship Hide-n-Seek". So begins their battle of wits with five opponents from an all-boys' high school. With their debts in danger of doubling should they lose, Yuichi and his team set a trap for their enemy.