Tanaka Rena of Dear Etranger and Taiwanese actor Wang Bo-Chieh co-star in this coproduction between Japan and Taiwan. In the director's chair is Taiwanese director Jay Chern.
On the bank of Lake Biwa stands an old Japanese inn called . Mitsuko (Yo Kimiko), who has taken care of the inn her husband bequeathed to her, and her daughter Rika (Tanaka) are visited by Jackie (Wang). Jackie has been put in charge of the inn's reconstruction by his father, Charles (Yong Lea), a Taiwan businessman who bought-out the inn. However, Rika is resistant toward Jackie and two clash with one another.