After drawing attention for her debut Death of a Japanese Salesman, director Sunada Mami reveals the current state of animation product ion house Studio Ghibli through focusing on the light and dark permeating its daily activities.
Miyazaki Hayao announces his retirement from feature film direction with The Wind Rises, Takahata Isao awaits the release of his The Tale of The Princess Kaguya, and Suzuki Toshio continues to support them as a producer as he has done for the last for thirty years. What dream and madness filled visage emerges of Studio Ghibli, Japan's last utopia?