This film is the theatrical version of "Dance with Devils", the television anime series produced through the teaming up of Rejet, a creator of media content aimed at women, and Elements Garden, a music production brand. It depicts a different ending from the developments of the game, stage production, comic, and other media.
Tachibana Ritsuka (voice: Akaneya Himika) is a female second-year student attending Shiko Academy. Though she longs to be in love, she passes the days living a quiet, uneventful life. One day, the student council president, Kaginuki Rem (voice: Saito Soma) whom all the academy students admire, sends for Ritsuka which leads to her peculiar encounters with everyone in the student council. However, they are not what they seem.