This feature film sequel to "Strobe Edge" and "Blue Spring Ride" completes the animation adaptations of Sakisaka Io's same-named girls' comic trilogy. Produced by A-1 Pictures of Sword Art Online the Movie-Ordinal Scale.
Four teens in their first year at the same high school live in the same apartment building: Akari (voice: Han Megumi), who is a realist in matters of the heart; her step-brother Rio (voice: Shimazaki Nobunaga); Yuna (voice: Suzuki Marika), who has a crush on Rio; and Yuna's childhood friend Kazuomi (voice: Saito Soma). They all harbor secret feelings for each other.