Feature film version of the TV anime series "Love, Chunibyo and other Delusions," produced by Kyoto Animation and based on the light novel by author Torako. Directed by Ishihara Tatsuya, who also helmed the first feature film Love, Chunibyo and Other Delusions! Rikka Version.
Yuta (voice: Fukuyama Jun) and Rikka (voice: Uchida Maaya) are still living together, even though it's already spring break and their final year in high school is just around the corner. One day, Rikka's older sister Toka (voice: Sendai Eri) announces that she is taking Rikka with her to Italy. Yuta and Rikka panic and a wild chase through Japan begins.