Feature film romance based on the same-named novel by Saeki Kazumi. Directed by Koshikawa Michio of Life and Death On the Shore.
After losing everything in an earthquake, Yumi's (Kurokawa Mei) aunt urges her to get out of the house and she finds a job at a small pub called Sugitani. Bar owner Sugitani (Iura Arata) suffers from amnesia and recalls only that he was a cook. His lack of knowledge about his own identity leaves him feeling afraid and isolated. Sugitani and Yumi have suffered psychological trauma and gradually grow close to each other both emotionally and physically.