Miyaji Junichi, Kuwata Keisuke's classmate who christened his band "Southern All Stars" and anthropologist Nakazawa Shinichi who uses a technique known as "Earth Dive" to trace the past of an area of land, unravel the appeal and mystery of Chigasaki ; "Hometown of Entertainment" , well spring of a host of celebrities including Kayama Yuzo among other musicians and cultural figures. Furthermore, a dramatized section depicts through enthusiastic performances by actors Kamiki Ryunosuke and Nomura Shuhei an event that changed Miyaji (Kamiki) and Kuwata's (Nomura) lives during their student years.